domingo, 30 de enero de 2011

Sant Antoni, Mallorca a Barcelona

I vaig ballar devall sa llum, devall es foc, i no me vaig cremar. No hi vaig pensar, perquè no duia sa roba que tocava, però me va ser ben igual. Amb una guitarra a s'esquena i una bossa a sa mà dreta m'hi vaig ficar, el vaig agafar per s'esquena i tots dos junts vam ballar, fent voltes, fins que es foc se va fondre en colors, fins que sa llum va desaparèixer. Aquell dimoni me va mirar, jo me vaig imaginar que somreia, i després va continuar ballant. Amb es so d'es tambors. Amb s'olor de Sa Pobla a Gràcia. Aquella nit vaig tornar a Mallorca. Vaig viatjar a Mallorca una nit sencera, mentre uns cantaven gloses i altres menjaven llangonissa. Entre dimonis que ballaven, que feien una dolça por; entre amics que també ballaven i entre expressions que feia setmanes que no sentia, me vaig trobar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario