lunes, 26 de marzo de 2012

T'estim

Vull tenir es dia ocupat de tu, vull que passin ses hores en es teu costat, que es temps ja no sigui una mesura i que se converteixi en una joia; que no siguin segons, sinó diamants, i que no siguin hores, sinó riures. Que els mesos se transformin en camps d'herba fresca i que els anys siguin vida viva, vida de colors i pluja. Que sa terra sigui aire, i que s'aire passi entre els meus dits, aire de platja, aire de muntanya, vull sentir s'olor a aigua salada i a ca banyat.
Que ses flors me vesteixin de felicitat, i que sa guapa tardor se quedi enrera per deixar pas a s'estiu dins sa meva pell. Vull que me contagiis es teu accent, vull que me tratis com sempre i que me rebis amb es braços oberts. Que es cel se vegi blau, blau clar, i que la mar estigui tan neta com jo ho estic per dins.
Te crid i m'escoltes, ara sí, ara sí que aprofitaré els dies com jo vull, ara sí que me passejaré amb tu al meu costat per veure lo guapa que ets tu, illa meva, que ets ca meva sempre dins meu i ets ca meva dins sa pell, ets ca nostra en es meu cor i ets mu mare dins els ulls. Ets de color i d'amor, ets guapa i preciosa, ets tot lo que m'encanta i tot lo que me fa enfadar; ets de lo que jo més puc estimar i així jo t'ho dic i t'ho record sense parar; jo t'estim i t'estim, i estic segura de què sempre ho faré.

No hay comentarios:

Publicar un comentario